presentation av mig själv och mina ideer

Hallå=)
såg att jag inte hade presenterat mig själv ! dålig stil




Men mitt namn är Jeanette  är 18år (19 i april) och jag går sista året på barn och fritidsprogrammet på karlberg i Åmål.
Mitt intresse är att pyssla , så därför tyckte jag att detta var perfekt för mitt projektarbete nu i trean , jag åker runt på loppis och säljer mina egentillverkade smycken även här i bloggen och på andra facebook sidor.

Ni har möjlighet att bestämma lite själv , komma med förslag och ge mig tips för att få detta så bra som möjligt=)

Jag försöker att få nya ideer hela tiden men ibland blir de svårt.

ni kan maila mig på JLMsmycken@hotmail.se


mitt mål är att mitt projekt ska växa och till slut få en webbshop de är mitt mål och min dröm:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0